Izdvojeno
Naslovna / Minimalni tehnički uvjeti / Kako poboljšati raspoloženje svojih gostiju

Kako poboljšati raspoloženje svojih gostiju

Zadovoljni gost cilj je svakog ugostitelja jer takav gost će se vratiti i biti najbolja reklama. Ugostitelji se trude na sve načine udovoljiti svojim klijentima, no što ako je gost došao loše raspoložen? Donosimo Vam savjet kuhara Patricka O’Connella iz Washingtona, poznatog po svom sistemu “poboljšavanja” raspoloženja svojih gostiju.

Fokusirajte se na raspoloženje gosta

Kada gost dođe u restoran u gradu Washington, Virginia, konobar koji ih dočeka dodijeli im broj koji ocijenjuje njihovo raspoloženje. Raspoloženje se rangira od 1 do 10, a ocjene 7 i manje znače da su gosti loše raspoloženi ili nesretni. Ono se unosi u računalo, zapisuje uz narudžbu jela i postavlja u kuhinju na mjesto gdje ga može vidjeti kompletno osoblje.

restoran-gostiOsoblje ne štedi ništa – bilo da je riječ o besplatnom šampanjcu ili organiziranom obilasku kuhinje ili nekoj drugoj gesti koja će ocjenu raspoloženja podići barem do 9. “Ako je naš gost uletio u veliku prometnu gužvu na svom putu prema nama ili je usred bračne svađe – onog trena kad uđe u naš restoran to postaje i naš problem” kaže kuhar i vlasnik Patrick O’Connell.

 

Provjerite

Natječaji Hrvatske turističke zajednice

Natječaji Hrvatske turističke zajednice za bespovratna sredstva

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javne pozive za programe potpora u tekućoj godini. Dodjeljivat …