Izdvojeno
Naslovna / Minimalni tehnički uvjeti / Kako uspjeti u ugostiteljstvu? Stručni savjeti Alexa Atale

Kako uspjeti u ugostiteljstvu? Stručni savjeti Alexa Atale

Kako bi Vam pomogli u Vašem poslovanju prenosimo članak sa portala ugostitelj.hr sa savjetima Alexa Atale, poznatog kuhara i vlasnika restorana Dalva e Dito i D.O.M. u Sao Paolu, koji se nalaze na listi najboljih restorana na svijetu.

1. PREPOZNAJTE MOĆ RUTINE

Ne morate biti pametni da biste stekli novac. Vama je potrebno mnoštvo ideja da biste bili pametni, ali vi i dalje možete biti glupi, a da i dalje stičete gomilu novca. Jedini način da postanete veliki jest taj da pratite iste stvari svakodnevno. Da biste dostigli savršenstvo, morate imati pravu rutinu. Zato, istražite svoju najbolju rutinu i držite je.

2. CIJENE SU VAM KAO NOKTI, REŽITE IH SVAKOG TJEDNA

Moramo biti obuzeti cijenama. Cijene su kao nokti, stalno rastu. Nokte moramo kratiti svakog tjedna. Isto tako, moramo se posvetiti periodičnom smanjivanju cijena. Budite u vrhu sa stalnim sniženjima, ali budite oprezni sa štednjom.

3. OBUKA JE KLJUČ USPJEHA

‘’Jedno od mojih omiljenih jela je Aligot. Recept je tako jednostavan, da ga dijete može napraviti. Ali usluga mora biti vrhunska. Mi smo jednostavan recept pretvorili u neponovljivo iskustvo. Netko može reći da je konobar odličan. Ali, to nije tako. On jednostavno ima kuhara koji ga tjera da vježba neumorno sve dok ne usavrši svoju vještinu. Vježba predstavlja ključ uspjeha’’, istaknuo je Alex.

4. SUŠTINA JE U KREATIVNOSTI

Kreativnost ne podrazumijeva da radite ono što nitko više ne radi, već podrazumijeva da radite ono što i svi, ali što nitko ne očekuje. ’Nisam uživao u viskiju i kavijaru kada sam ih probao po prvi put. Bilo je potrebno da razvijem svoje čulo ukusa kako bih cijenio te stvari. Radite marljivo, radite domaće zadaće i razvijajte svoje ukuse prije nego što počnete očekivati da postanete kreativni’’, naveo je Alex.

5. POSTAVITE JASNA PRAVILA ZA SVAKOGA

Tri zlatna pravila u restoranu D.O.M jesu: ne juri, ne staj, ne pričaj. Osnovna stvar je izgraditi tim na jasnim pravilima.

6. PAZITE NA DETALJE

‘’Učim svoje zapolesnike da nikada ne udaraju vratima hladnjaka. Zašto? Napraviti to jednom nije problem, ali napraviti to tristo puta moglo bih ih pokvariti. Ne zaboravite paziti na detalje, to će vas samo poštediti nepotrebnih troškova’’, upozorio je Alex.

7. BUDITE ISKRENI PREMA SEBI

Alex u svojim restoranima nikada u jelovnik nije stavio nešto samo zato što je mislio da će se to svidjeti gostima. Nemojte raditi nešto samo zato što će se prodavati. Ako je vaš proizvod ili usluga savršen, privući će publiku, ne trčite za njom, učinite nabolje što možete i publika će prići k vama.

8. PERFEKCIONIZAM PRODAJE STVARI

‘’Ne bacam novac na sirov materijal, ali želim savršen proizvod. Nije teško učiniti ono što nitko ne čini. Teško je učiniti ono što svatko radi, samo to učiniti bolje. Jednom kad dođete do savršenog proizvoda ili usluge, novac će pronaći put do vas’’, savjetuje Alex.

Izvor: www.ugostitelj.hr.

Provjerite

Natječaji Hrvatske turističke zajednice

Natječaji Hrvatske turističke zajednice za bespovratna sredstva

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javne pozive za programe potpora u tekućoj godini. Dodjeljivat …