Izdvojeno
Naslovna / Minimalni tehnički uvjeti / Otvaranje uspješnog ugostiteljskog objekta

Otvaranje uspješnog ugostiteljskog objekta

Otvaranje novog restorana, kafića ili drugog objekta nije jednostavno, a pogotovo je teško ostvariti veliki uspjeh na samom početku rada. Sa ekonomskom situacijom takvom kakva je otvaranje ugostiteljskog objekta zahtjeva velika ulaganja i dozu sreće. Otvaranjem lokala dolaze i brojne obveze kojih mnogi nisu svjesni zbog čega neki od novih objekata budu vrlo brzo i zatvoreni.

Kako krenuti?

1. Planirajte, planirajte i planirajte. Unaprijed.

Napravite istraživanje tržišta prije otvaranja jer bi Vam to moglo uštediti vremena, novaca, živaca i neugodnih situacija. Otvaranje ugostiteljskog objekta puno je više od zakupa lokacije, ukrašavanja interijera, zapošljavanja i posluživanja hrane i pića. Učite iz iskustva drugih, raspitajte se kod ostalih ugostitelja i udruga, istražite tržište i zakonske obveze. Prije otvaranja napravite financijski i operativni plan.

2. Lokacija – ključ uspjeha

Dobra lokacija često može biti presudna između uspjeha i propasti. Bez obzira na koncept i planove koje ste napravili, loša lokacija može biti razlog neuspjeha. Birajte onu lokaciju koju si možete priuštiti – preskupa lokacija brzo će zatvoriti Vaš lokal.

3. Zakonske obveze

Vodite računa o zakonskim obvezama kod otvaranja ugostiteljskog objekta. Njihovo ispunjavanje predstavlja trošak, ali znatno manje košta njihovo ispunjavanje od mogućih zakonskih sankcija – kazni ili privremene zabrane rada. Vodite računa o fiskalizaciji i minimalnim tehničkim uvjetima kod otvaranja. Također, pazite na obveze iz zaštite na radu. Za više informacija o minimalnim tehničkim uvjetima i zaštiti na radu možete nas kontaktirati ovdje.

4. Pazite na financije

Kontrolirajte troškove nabave i kvalitetu hrane i pića. U svakom trenu imajte kontrolu nad vođenjem financija. Redovito radite inventuru i balansirajte troškove hrane i porcije hrane.

5. Pazite kog zapošljavate

Zadovoljni i kvalitetni zaposlenici, konobari, kuhari i ostali, mogu biti presudni da se gosti vraćaju vama opet i opet.

6. Cijene

Pazite na cijene jela i pića! Cijene su vrlo važan čimbenik u uspjehu ugostiteljskog objekta. Gosti će uvijek paziti što i koliko plaćaju. Previsoka cijena može otjerati goste k Vašoj konkurenciji! Ponudite kvalitetnu i sigurnu hranu i piće i pazite s cijenama.

7. Promocija

Vaš lokal možete promovirati na različite načine. Najjednostavnija i najosnovnija sredstva promocije lokala u današnjim vremenima su web stranica i društvene mreže. Napravite web stranicu ili unajmite stručnjake da Vam ju izrade i promovirajte se na društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama. Budite aktivni i redovito osvježavajte sadržaj web stranice i stranica na društvenim mrežama. Ako tražite stručnjake u izradi web stranice ili želite više informacija posjetite www.estart.com.hr.

Provjerite

Natječaji Hrvatske turističke zajednice

Natječaji Hrvatske turističke zajednice za bespovratna sredstva

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javne pozive za programe potpora u tekućoj godini. Dodjeljivat …