Izdvojeno
Naslovna / Minimalni tehnički uvjeti / Tajne uspješnih konobara

Tajne uspješnih konobara

Uslužnost i ljubaznost konobara može biti jedan od presudnih kriterija kod odabira kafića ili restorana. Svaki ugostiteljski djelatnik svojim radom može doprinijeti tome hoće li se gost ponovno vratiti i hoće li uživati u ponudi objekta. Prenosimo savjete za uspješne konobare sa portala ugostitelj hr.

Osmijeh, osmijeh i samo osmijeh!

Tko ne voli vidjeti nasmiješeno lice? Gotovo da nema takve osobe. Jedna od najpoželjnijih osobina svakog ugostitelja jest pozitivnost. Pozitivan ugostitelj je onaj koji se trudi ne praviti greške, a kada ih napravi, čini sve da ih ispravi, te uči iz njih kako mu se više ne bi ponovile. Osmijeh koji je prijeko potreban dovest će do sjajnih rezultata. Osim što će se vaš gost osjećati dobrodošlo, ljubaznost će rezultirati i nagrađivanjem kroz napojnicu. No, ni to nije sve! Ako vaš šef uoči da se zaista trudite, vjerujte da ćete biti nagrađeni unapređenjem.

tacnaTrebate znati što poslužujete!

Svaka profesija zahtijeva jako dobro poznavanje područja kojim se bavite. Poželjno je da ugostiteljski radnici znaju sve o jelima i pićima koja poslužuju. Sigurno će se naći neki gost koji želi znati nešto više o određenoj hrani ili piću, a ugostitelj mu treba znati reći ono što ga zanima. Naravno, LJUBAZNO I S OSMJEHOM NA LICU! Poznavanje vlastite ponude dovest će do toga da će gosti steći dojam da ste profesionalni. A sve to dovest će to veće prodaje, te će se gosti vraćati opet i opet.

Budite iskreni!

Tko radi, taj i griješi, a svaka greška treba se priznati i učiniti sve moguće da ju se ispravi. Zbog dinamike posla, konobari često znaju pogriješiti. Ponekad se dogodi da gostu donesu krivu narudžbu ili da krivo vrate novac. Iako se takve greške trebaju svesti na minimum, kod takvih slučajeva, osoblje je dužno ispričati se gostu i ispraviti pogrešku. Događa se svima, no ako gostu lijepo objasnite da greška nije namjerno napravljena, ne bi vam trebao zamjeriti.

Organizirajte se!

Ugostiteljski posao je brz i nekada je teško stići na vrijeme i bez greške izvršiti sve zadatke. Zato, dobrom organizacijom protiv neugodnih situacija koje vas mogu zateći. Jedna od takvih je i nesloga među kolegama jer rijetki su oni koji vole raditi s nekim tko ima problema s vremenom i tko ne stiže poslužiti gosta onako kako bi trebao. Dobar konobar mora biti brz i točan. Ne smije biti nervozan jer vjerujte da gost, a i šef to vidi.

Izvor: ugostitelj.hr – pročitajte članak.

Provjerite

Natječaji Hrvatske turističke zajednice

Natječaji Hrvatske turističke zajednice za bespovratna sredstva

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javne pozive za programe potpora u tekućoj godini. Dodjeljivat …