Krenuli ste s radom, ispunili sve obveze prema Zakonu o zaštiti na radu, Zakonu o zaštiti od požara te važećim pravilnicima i ostalim propisima – što dalje? Neke od propisanih obveza su periodične – vodite računa o njihovim rokovima trajanja i budite ažurni u njihovoj reviziji kako bi Vaše poslovanje uvijek bilo u skladu s propisima. Na što morate paziti?
1. Vođenje poslova zaštite na radu
1. Vođenje poslova zaštite na radu
Svaki poslodavac obvezan je voditi poslove zaštite na radu. Poslodavci do 49 radnika poslove zaštite na radu mogu voditi sami ili preko ovlaštenika ako oni ili ovlaštenici ispunjavaju uvjete za stručnjaka zaštite na radu, mogu zaposliti stručnjaka zaštite na radu ili mogu vođenje poslova zaštite na radu ugovoriti s vanjskom tvrtkom. Ugovaranje vođenja poslova s vanjskom tvrtkom obvezu praćenja propisa i valjanosti Vaših dokumenata na sebe preuzima tvrtka koja Vas redovito izvještava o stanju zaštite na radu.
2. Valjanost procjene rizika
2. Valjanost procjene rizika
Procjena rizika u svakom trenutku mora odgovarati stvarnom stanju u Vašoj tvrtki. Svaka promjena mora se evidentirati – promjena broja radnika, ukidanje starog ili uvođenje novog radnog mjesta, uvođenje nove tehnologije, radne opreme, izmjene u skladu sa zakonskim izmjenama… Praćenje stanja i ažuriranje procjene rizika možete ugovoriti i s vanjskom tvrtkom i olakšati si poslovanje.
3. Ispitivanja u propisanim intervalima
3. Ispitivanja u propisanim intervalima
Osim prvotnih ispitivanja, poslodavac je obvezan provoditi periodička ispitivanja. Ovo se odnosi na ispitivanje radnog okoliša i radne opreme (najmanje jednom u 3 godine) i ispitivanje sustava za dojavu, gašenje i sprečavanje širenja požara (najmanje jednom godišnje), ispitivanja električnih instalacija (jednom u četiri godine) te ispitivanja gromobranske instalacije.
4. Čišćenje i dezinfekcija kuhinjskih napa, ventilacijskih kanala i odsisnih ventilatora
4. Čišćenje i dezinfekcija kuhinjskih napa, ventilacijskih kanala i odsisnih ventilatora
Najmanje jednom u 3 mjeseca ugostitelji moraju provesti čišćenje i odmašćivanje kuhinjskih napa s ciljem sprečavanja rizika nastanka požara.
Sve Vaše brige možete prepustiti nama. Uz vođenje poslova zaštite na radu (ako se poslodavac do 49 zaposlenih) mi ćemo za Vas pratiti rokove i brinuti se da ste uvijek u skladu sa zakonskim obvezama.