Google kroz svoje karte korisnicima nudi mogućnost pronalaska najbližeg objekta vezanog uz njihovu pretragu. Na primjer, ako korisnik traži riblji restoran zagreb Google će mu na karti pokazati nekoliko ribljih restorana u Zagrebu sa dodatnim informacijama.
Kroz karte možete postići dobru posjećenost Vaše web stranice, ali i dodatno se promovirati. Da bi dodali Vaš objekt na Google karte prvo ćete morati imati Google račun (možete otvoriti novi ili koristiti postojeći račun). Da bi krenuli s dodavanjem potrebno je otići na adresu http://www.google.com/local/add/businessCenter i prijaviti se s Vašim Google računom.
Kliknite na link “Dodajte novi poslovni subjekt” da bi započeli s unosom. Ponudit će Vam se mogućnost pretraživanja po Vašem telefonskom broju. Unesite broj telefona Vašeg objekta i Google će dohvatiti podatke poput adrese sam. Ako to ne učini ili to nisu ti podaci kasnije ih možete mijenjati.
Sljedeći korak unos je detaljnih informacija. To su naziv poslovnog subjekta, adresa, grad, broj telefona, e-mail adresa, adresa web stranice, opis. Također morate birati i kategoriju unosa i potkategoriju. Možete unijeti do 5 različitih kategorija s potkategorijama.
Nadalje, potrebno je unijeti Vaše radno vrijeme i načine plaćanja na koje korisnik može platiti u Vašem objektu. Također možete prenijeti do 10 slika kako bi lakše dočarali Vaš objekt nekom posjetitelju.
Kada ste završili s unosom odaberite gumb Pošalji na dnu stranice.
Vaš unos potrebno je verificirati. Google će Vam poštom na unešenu adresu poslati pismo koje će sadržavati PIN za potvrdu unosa. Pismo će stići u roku od dva tjedna s daljnjim uputama – potrebno se ponovno prijaviti na ovu uslugu i unijeti PIN. U roku od tjedan dana od potvrde unosa Vaš objekt trebao bi se prikazivati na Google kartama.